Lillehammer Hotell - Lillehammer Restaurantguide

Vi har bygd opp en hotellportal på domenet LillehammerHotell.no. Oppgaven har vært å utvikle en side som skal prestere godt i søkemotorene på søkefrasene «lillehammer hotell», «hotell lillehammer» og «restaurant lillehammer». Suksesskriterium for siden er topp 5 plassering på en eller flere av disse frasene. Siden skal generere bookinger til hotellene i Lillehammer. Det er lagt opp til utstrakt bruk av kart og beskrivelser av avstander slik at det skal være enkelt å planlegge et opphold i Lillehammer.

Et mantra i reiselivet er å få den besøkende til å utvide sitt opphold med et døgn. Et døgn ekstra gir store ringvirkninger i form av både hotellomsetning og omsetning i lokalmiljøet. På LillehammerHotell.no er det derfor lagt opp en Lillehammer Restaurantguide og en oversikt over de antatt mest populære aktivitetene for besøkende. Målsetningen med dette er å gi enkel tilgang til informasjon som kanskje kan være med på å utvide oppholdet med et ekstra døgn.

Konkurransen om de øverste plassene i Google på reiselivsrelaterte fraser som «lillehammer hotell» er svært hard. Dialecta har søkemotoroptimalisert websiden slik at den skal prestere best mulig. Siden startet som urangert i Gooogle og klatret fra femte opp til første side i løpet av 30 dager. Topp 5 plassering på «lillehammer hotell» ble oppnådd!

LillehammerHotell.no skal gi enkel tilgang til hoteller, restauranter og aktiviteter for besøkende i Lillehammer!

Vi har levert

  • Utvikling av konsept
  • Utvikling av logo og design
  • Responsive websider
  • Søkemotoroptimalisering
  • Konverteringsoptimalisering

Vårt team:

Petter Haneborg

Rådgiver digital kommunikasjon

901 08 875
petter@dialecta.no

Stian Næprud

Therese Grøndalen

Øivind Skurdal

  • All
  • Digital markedsføring
  • Film
  • Identitet og budskap
  • Pakningsdesign
  • Profilering
  • Trykksaker
  • Ukategorisert