Pihl AS

Pihl AS har fått nye nettsider levert av Dialecta. Sidene er tydelig inndelt i forhold til målgruppene:

  • Hytteiere
  • Fritidsbrukere
  • Eiere

De ulike målgruppene har fått skreddersydd informasjon i forhold til sine behov. Ulike mål slik som eksterne lenkeklikk, telefonklikk, mailklikk og skjemainnsendelse har blitt satt opp. De ulike målene blir fulgt opp med Google Analytics slik at man kan evaluere om informasjonen i nettsiden treffer målgruppen på ønsket måte.

Pihl-området har vært i bruk av bønder, hyttefolk og turister i nesten 200 år, og er en stor og ressursrik utmarkseiendom som alene utgjør 250.000 dekar i Ringsakerfjellet.

Selskapet Pihl AS drives som et aksjeselskap på vegne av nesten 800 eiere som også har bruksrettigheter på eiendommen. Hovedvirksomheten er tilrettelegging for fritidsbruk, bortfesting, salg og utvikling av hyttetomter, vedlikehold og service på veier, løyper og vannanlegg, drift av bomstasjoner, tømmerdrift på 78.000 dekar skog og ambisiøs utvikling av Sjusjøen sentrum med fritidstilbud og turistvirksomhet.

Se den nye nettsiden her: http://pihlske.no

Dersom ditt firma har behov for digital markedsføring, ta gjerne direkte kontakt med en av våre digitale rådgivere!

Vi har levert

  • Utvikling av webside
  • Konverteringsoptimalisering
  • Søkemotoroptimalisering
  • Webside for hyttetomter

Vårt team:

Petter Haneborg

Rådgiver digital kommunikasjon/Salg

901 08 875
petter@dialecta.no

Gøran Sæther

Reidun Irene Nustad

Grafisk designer

452 96 951
Send e-post

Hva kan vi hjelpe deg med?

  • Alle
  • Digital markedsføring
  • Film
  • Identitet og budskap
  • Pakningsdesign
  • Profilering
  • Trykksaker
  • Ukategorisert